Bobcat – S450. “Хто на новенького!”

Ми представляємо новачка Bobcat – S450. Новинка має всі переваги S130, в той же час безліч нових функцій і удосконалень, доступних в навантажувачі Bobcat нового покоління.

Так само як і більші моделі, S450 забезпечує кращу видимість і комфорт, дозволяючи краще контролювати і більш точно працювати в обмеженому просторі. Інші ключові функції включають в себе гідравлічну систему з підвищеною ефективністю і продуктивністю, задніми дверима нової конструкції, побудовану в задньому бампері і простоті в обслуговуванні.

У новому навантажувачі кабіна була розроблена на базі кабіни, що використовується в великих навантажувачах Bobcat. У той же час зберігається компактний розмір навантажувача, забезпечуючи більшу зручність і комфорт.

Інтер’єр кабіни на 10% більше в порівнянні з моделлю S130, так що оператор має більше простору. Бічні вікна переміщені на зовнішні сторони, що дозволило збільшити обсяг простору в салоні, а також спростити їх чистку. Крім того, поріг дверей кабіни знижено при відкритті дверей, роблячи вхід і вихід з кабіни зручнішим.

Краща в своєму класі система вентиляції в кабіні, що включає цілісне ущільнення змонтоване на периферії дверного отвору збільшує тиск в кабіні, тим самим зводячи до мінімуму ризик проникнення пилу і забруднень у внутрішню частину кабіни. Крім того, підвищено ефективність системи опалення. Індикатори тепер з підсвічуванням, що дозволяє встановити бажану температуру навіть в умовах низької освітленості.

При переміщенні кабіни на 5 см вперед оператор бачить краще робочу зону. Близько на 45% більші двері і опущена передня поперечина допомогли збільшити видимість з фронтального навантажувача. Збільшенню видимості також сприяло нове переднє освітлення на 50% потужніше (сумарна потужність у ватах).

Люк став на 40% більшим, ніж в моделі S130. А задні вікна також забезпечують більшу оглядовість, за рахунок збільшення на 16%.

Більш ефективна гідравлічна система

 

Підвищення тиску в системі, зміна гідравлічних компонентів і зміна труб і шлангів дозволило збільшити продуктивність гідравлічної системи. Крім того, зменшується кількість гідравлічних з’єднань. Всі ці зміни дозволили збільшити загальну ефективність системи і усунути невідповідності в системі проводів, тим самим знижуючи ризик витоку і тертя проводів інших елементів.

Глушник встановлюється безпосередньо під двигуном, без сполучних елементів, що привело до зниження шуму і вібрації. Для полегшення технічного обслуговування, що використовувалось досі у великих моделях, охолоджувач масла і радіатор двигуна об’єднані в один блок, який забезпечує чистоту системи охолодження, зменшує ризик захоплення домішок і полегшує чистку. Для того, щоб до радіатора потрапляло менше бруду за рахунок скорочення отвору в задній кришці.

Мастило в гідравлічній системі до доставки ключових компонентів системи фільтрують з використанням 10-мікронного фільтру. Це забезпечує більш високий рівень безпеки, ніж 90 мікрон фільтри, що використовувались в старіших моделях.

Первинний гідравлічний фільтр зі змінними вставками має більш тривалий термін служби, і інтервали між послідовними замінами фільтра були розширені в два рази (до 1000 годин).{